BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 24, 2013

Sõnum

Üks mu sõber avas oma naise kummutilaeka ja võttis sealt välja ühe väikese paki. "See siin," ütles ta, "ei ole mingi tavaline pakk, see on aluspesu." Ta harutas paki lahti ja vaatas seda hoolega välja valitud siidi ja pitsi. "Mu naine ostis need 8 või 9 aastat tagasi, kui me sõitsime esimest korda New Yorki. Ta ei kasutanud neid kunagi. Hoidis neid "eriliseks juhuks".
Ma usun, et see on nüüd käes." Ta läks voodi juurde ja laotas pesu teiste riiete kõrvale, millesse ta naine hauda panekuks riietatakse.
Mehe abikaasa oli just surnud. Mu sõber pöördus minu poole ja sõnas: "Ära hoia midagi eriliseks juhtumiks. Iga päev, mis sa elad, ongi eriline juhtum". Ma mõtlen praegugi neile sõnadele... need on muutnud mu elu. Nüüd loen ma rohkem ja koristan vähem. Ma istun terrassil ja imetlen maastikku, mõtlemata umbrohule peenrail. Ma veedan rohkem aega koos oma perekonna ja sõpradega ning töötan vähem. Ma olen mõistnud, et elu peab olema üks üksus kogemustest, et nautida, mitte ellujäämise kursus. Ma ei säilita enam midagi. Ma kasutan oma kristallklaase iga päev. Kui mul tuleb tuju, siis panen selga oma uue pintsaku, kui ma lähen kauplusesse. Ma ei hoia oma
parimat parfüümi enam erilisteks pidudeks, vaid kasutan seda iga kord, kui tahan. Väljendid "ühel päeval" ja "ühel neist
päevadest" on peaaegu kadunud mu sõnavarast.
Kui midagi on väärt vaadata, kuulata või teha, siis tahan seda vaadata, kuulata ja teha NÜÜD. Ma ei tea, mis mu sõbra naine oleks teinud, kui ta oleks teadnud, et ta ei ole homme enam siin, mida me ju kõik enesestmõistetavaks peame. Ma usun, et ta oleks võtnud kontakti oma perekonna ja lähimate sõpradega.
Ta oleks võib-olla helistanud mõnele vanale sõbrale, et paluda andeks mingi vana tüli või arvamuste lahkumineku pärast. Mulle meeldiks mõelda, et ta oleks läinud välja, et süüa oma armastatud hiina toite. Need oleksid need tegemata pisiasjad, mis häiriksid mind, kui ma teaksin, et mu tunnid on loetud.
Mind häirib, et ma ei ole kohtunud oma heade sõpradega, kellega oleks "ühel päeval" pidanud kontakti võtma. Mind häirib, et ma ei ole kirjutanud neid kirju, mida tahtsin kirjutada "ühel neist päevadest". Mind häirib ja teeb kurvaks, et ma ei ole piisavalt tihti öelnud oma vanematele, õdedele-vendadele ja lastele, et ma armastan neid.
Nüüd püüan ma mitte hilineda, tagasi hoida või säilitada midagi, mis suudaks rikastada meie elu naeru ja
rõõmuga. Ja iga päev ütlen ma iseendale, et täna on üks eriline päev... Iga päev, iga tund, iga minut on eriline. Kui sa saad selle teate, siis sellepärast, et keegi hoolib sinust ja kusagil leidub inimene, kellest sina hoolid. Kui sa oled liiga
hõivatud, et saata seda teistele isikutele edasi ja ütled iseendale, et ma teen seda "ühel neist päevadest"... vaata ette!
Mõni neist"päevadest" on kaugel eemal... vahel ei tule nad üldse.... See TANTRA on tulnud Indiast. Kas sa oled või pole
ebausklik, võta mõni minut, et see läbi lugeda... See sisaldab teadet, mis on kasulik hingele. See on TOTEM TANTRA
Nepaalist, mis toob õnne.See TOTEM TANTRA on saadetud sulle, et tuua Sulle õnne.
See on käinud ümber Maa 10 korda.ELU JUHENDID:
 * Söö rohkesti töötlemata riisi.
 * Anna inimestele rohkem kui nad ootavad ja tee seda seepärast, et sulle meeldib seda teha.
 * Õpi pähe oma lemmikluuletus.
 * Ära usu kõike, mida kuuled, ära kuluta kõike, mida omad ega ära maga nii pikalt kui sooviksid.
 * Kui sa ütled "Ma armastan sind", mõtle seda tõsiselt.
 * Kui sa ütled "Mul on kahju", vaata teisele silma.
 * Ole kihlatud vähemalt 6 kuud, enne kui sa abiellud.
 * Usu armastusse esimesest silmapilgust.
 * Ära naera teiste unistuste üle.
 * Armasta sügavalt ja kirglikult. Sa võid haiget saada, aga see on siiski üks viis, et elada täiuslikult.
 * Kui sa ei ole samal arvamusel, jää siiski lojaalseks. Ära solva kedagi.
 * Ära mõista kellegi üle kohut nende sugulaste pärast.
 * Kõnele aeglaselt, aga mõtle kiiresti.
 * Kui keegi küsib midagi, millele sa vastata ei taha, siis naerata ja küsi: "Miks sa tahad seda teada?"
 * Ära unusta, et nii suurim armastus kui ka suurim edu kätkeb endas suurimat riski.
 * Helista oma emale.
 * Ütle "Terviseks!", kui keegi aevastab.
 * Kui sa kaotad, siis ära kaota õppetundi.
 * Ära lase väiksel arusaamatusel lõhkuda suurt sõprust.
 * Kui sa avastad, et oled teinud valesti, paranda see kohe.
 * Naerata, kui sa vastad telefonile. Helistaja kuuleb sind naeratamas.
 * Abiellu mehega/naisega, kes armastab vestelda.
 * Kui olete vanad, muutub teie võime vestelda tähtsamaks kui miski muu.
 * Veeda väheke aega omaette.
 * Ava end uuendustele ja muutustele, aga ära viska ära seda, mida hindad.
 * Ära unusta, et vaikus on mõnikord parim vastus.
 * Loe rohkem  raamatuid ja vaata vähem telerit.
 * Ela head ja väärtuslikku elu. Kui sa oled vana ja meenutad seda, mis on olnud, siis võid seda nautida veel üks kord.
 * Usu Jumalasse, aga lukusta oma auto.
 * Armastusväärne õhkond kodus on tähtis. Tee kõik, mis sinu võimuses, et luua rahulik ja harmooniline ümbruskond.
 * Kui sa ei ole samal arvamustel oma armastatuga, siis näe olukorda nii, nagu see on just nüüd, mitte kuidas see oli.
 * Loe ridade vahelt. 
 * Jaga endaga kõike, mida sa tead. See on üks viis ulatuda surematuseni.
 * Ole sõbralik meie planeedi vastu...
 * Palu, palves leidub kirjeldamatu võim.
 * Ära katkesta kunagi kedagi, kes avaldab sulle tänu.
 * Ära topi oma nina teiste asjadesse.
 * Ära usalda kunagi meest/naist, kes ei sulge silmi, kui sa suudled teda.
 * Üks kord aastas sõida kuhugi, kus sa ei ole kunagi olnud.
 * Kui sa teenid palju raha, paiguta see nii, et aitaksid teisi sel ajal,kui sa veel elad.
    See on suurim rahuldus, mida  rikkus  saab sulle anda.
 * Õpi selgeks kõik reeglid ja riku siis üht osa neist...
 * Vahel võib olla õnn see, kui sa ei saavuta seda, mida ihaldasid.
 * Pea meeles, et parim suhe on see, kui armastus kahe inimese vahel on suurem kui ühe vajadus teise järele.
 * Lähene armastusele ja köögile julge järeleandlikkusega.
 * Hinda oma edu sellega, millest sa pead loobuma, et sinnani jõuda. Ära säilita seda teadet.
_________________________________

0 comments: