BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 29, 2015

Louise L. Hay. Tervenda end ise‏

Louise L. Hay imeline raamat, mis aitab leida tee iseendani ning on parim kaaslane enesearengu teel. Koos autoriga leitakse vastused olulistele küsimustele ning antakse praktilisi õpetusi, kuidas saavutada tasakaal ja harmoonia.
Üheksa aastat tagasi sain ma esmakordselt teadlikuks Louise L. Hay olemasolust ja tema raamatutest. Tol ajal valitses minu elus kaos. Ma seisin silmitsi kirjeldamatult valusa leinaga ja olin küsimustelaviini alla mattunud. Ma süüdistasin ennast ja teisi. Üks hea inimene ulatas mulle Louise L. Hay raamatu, millest ma ei osanud mitte midagi arvata. Raamatu sain kaasa sõnumiga: „See aitab sind, kui oled selleks valmis!“
Mäletan selgelt oma esimest emotsiooni, kui seda raamatut sirvima hakkasin: minus kasvas trots ja ebaõiglus elu vastu, ma tundsin meeletut viha ja pettumust. Ma viskasin selle raamatu nurka ja hetke pärast haarasin sellest uuesti, sest miski jäi mind kummitama: „See elu, mida sa praegu elad, on sinu varasemate mõtete kogum!“
Just see lause tekitas minus huvi selle raamatu vastu ja ma tundsin, et olen valmis astuma esimese sammu enesearengu teel.
Tänaseks olen ma iseendaga tegelenud üheksa aastat ja olen mõistnud, et kõik vastused on minu enda sees. Ma olen oma elu peremees ja vastutan 100%-liselt oma elu eest.

Lähtuvalt Louise L. Hay õpetustest ma otsustasin, et ma kuulan sõnu, mida räägin ja jälgin mõtteid, mida mõtlen.
Õige pea ma hakkasin märkama muutusi oma mõttemustrites. Ma tajusin peagi, et iga minu öeldud sõna ja mõeldud mõte loob minu elu. Ma õppisin soovima ja tajusin, et soovid täituvad ja täpselt tellimuse järgi. Minu ellu tulid uued inimesed ja olukorrad. Elu hakkas muutuma päev päevalt paremaks.
Raamat „Tervenda end ise“ aitas mul vastused leida järgmistele küsimustele:
- Kuidas vabaneda vanadest mõttemustritest ja asendada vanad uutega?
- Kuidas lahti lasta kahtlustest ja õppida usaldama elujõe voolu ja iseennast?
- Kuidas hakkama saada viha, süü ja pahameelega oma elus?
- Kuidas leida endas tasakaal ja harmoonia?
- Kuidas luua igasse päeva armastust, tervist, naeru, heaolu, küllust?
- Kuidas parandada suhteid tööl, kodus ja oma lähedastega?
- Kuidas armastada ennast tingimusteta?
- Kuidas ületada valu ja olla terve?
Raamatus on väga head harjutused, mida ma tegin ja mis aitasid aru saada, kuidas minevik on nagu kivi jala küljes kinni, kui sellest lahti ei lase. Ma sain aru, et kui ma soovin oma elus midagi muuta, siis ainult mina ise saan seda teha, mitte keegi teine. Kui asjad ei toimi nii, nagu meie seda soovime, siis tuleb hetkeks peatuda ja endalt küsida: „Mida mina tegelikult tahan?“. Kõik vastused on meie sees olemas, kui me oleme valmis ennast kuulama ja jälgima oma mõtteid.
Minu jaoks on väga olulised afirmatsioonid ehk jaatused, mida igapäevaselt endale ütlen.
Minu lemmikjaatused, mida igapäevaselt kasutan, kõlavad järgmiselt:
-    Ainult kõik hea laotub mu ees
-    Ma olen tänulik iga hetke eest oma elus
-    Kõik olukorrad ja inimesed on minu õpetajad
-    Ma olen õnnelik, terve ja armastan ennast just sellisena, nagu ma olen
-    Elu armastab mind ja mina armastan elu

Jaatused on minu jaoks nagu võlurohi, mis ajab eemale negatiivsed mõtted ja tunded ning paneb mõistma, et oluline on ennast hästi tunda siin ja praegu!
Ma olen aru saanud, et kõik inimesed ja olukorrad on meie õpetajad. Ma mõistsin, et kui oskan kaotada, siis oskan tunda ja nautida võidu magusat maitset. Iga negatiivne olukord ja sündmus on meie kõige paremad õpetajad.
Raamat aitab leida sisemise tasakaalu ja harmoonia kõiges, mida me teeme. Lisaks mõistame, et meis on limiteerimata potentsiaal luua omale elu, mida me tõeliselt väärime.
Meis kõigis peitub jõud muuta oma elu, kui oleme valmis muutma oma mõtlemist ja lahti laskma mõttemallidest, mis hoiavad meid kinni minevikus. Kui Sa ainult soovid, võid oma meeles, kehas ja elus läbi viia uskumatuid muutusi! Sa avastad, et Sinus on jõud muuta oma elu, kasutades oma sisemist tarkust ja tugevust.
Muutused algavad meie seest ja peegelduvad  siis meie välises elus.
Ma olen keskendunud enesearengule ja võin julgelt öelda, et see on väga põnev teekond ja kulgeb terve elu. Kõik see, mida mina hindan, on Louise L. Hay`l olemas – ta õpetab läbi oma kogemuste. Mina annan tema õpetusi edasi läbi oma kogemuste.
„Muutes oma mõtlemist, muudad oma elu“
„Armasta iseennast, muuda oma elu“
Allikas: Internet

0 comments: