BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 31, 2011

Sinule Vesi

Vesi....

Sa võtad mind endasse ja kingid mulle elu

...ja minagi saan võtta endasse, sest Sina oled minus...

ja ma olen elus.

Vesi...

Sa lahustad kõik iseenesesse ja setitad selle hellalt ja pehmelt põhja...

Sinu läbi saab kõik puhtaks...saab uute ilusate tõusmiste alguseks ja selguseks...

Vesi ...

Sa võtad vastu, kuulad ära, voolad läbi kõige ja salvestad kõik...

Vahel me ei tea...

Me ei pane tähele...

Me ei hooli...

me oleme unustanud...

et Sina ei unusta...

Vesi!

Võta vastu meie tänupalved!

Võta vastu meie sügav kummardus Sinu ees.

Anna andeks, see...et me ei märganud...

Anna andeks see...et me justkui ei olnud ärganud...

Anna andeks...

Puhastagu meie siiras ja selge tähelepanemise Valgus iga viimsegi tiheda ja tigeda tüki mis on pudenenud Sinu puhastesse voogudesse...

Annan Su vabaks ja valgustan kauniks.

Valan Su üle oma kõige puhtama tänu ja armastusega – igal pool, kus Sa oled.

Näen Sinu selgust ja puudutan huultega Sinu peegelsiledat pinda...

Kerge võbelus jookseb üle Sinu nagu sillerdav naeratus...

Leebe ja kõike mõistev naeratus.

Ma tunnen... Sa andestasid mulle...

ma tunnen Sinu paitust oma silmalaugude äärel...

...ja ma olen õnnelik.

By: Tiina Varatalu


1 comments:

Unknown said...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.