BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 3, 2011

Kas HIGIPULGAD ja deodorandid on ohtud?

ÄRKA KES SA MAGAD JA ENNAST MÜRGITAD! Ära süüdista hiljem saatanat või veel hullem Jumalat. Osad süüdistavad Jumalat oma lolluste ja planeedi needuste pärast.

Muideks maailmas on palju deodorante mis on ka alumiinimui vabad ja osad nö. pool-ökotooted või siis loodustooted. Näiteks Eestis aroomipoodides ja loodustoodete poodides aga ei ole eriti kohanud just kuiv või vedelaid higipulkasid. Olen küsinud paarilt eriala arstilt, ket kas inimlik ja tahtlik higipooride ummistamine - tavapärase töö häirimine ei või mujalt välja lüüa ja olla lõppeks kahjulik. Üks spetsialist seda ka netis ja väitsis, et asi on ammu kontrolli alt väljas ja ületanud igasuguse normaalsuse piiri. Jumal on loonud meile keha ja TEMA ARVAS heaks, et keha väljutab mürke ja mustust läbi kaenlaaluste higinäärmete! Kui meie need ummistame - peatame - häirime seda protsessi, kas oleme teadlikud mida teeme?

Pisut lugemist, üks artiklike:

Tavapärased higipulgad, deodorandid on inimesele kahjulikud lausa kahel põhjusel: esiteks sisaldavad nad väga mürgist alumiiniumi, millel on leitud seos kasvajate ja Alzheimeri´i tõve tekkega ja teiseks nad blokeerivad mürkide väljumist inimese kehast kaenlaaluste kaudu (mis on üks peamisi piirkondi selle jaoks), seetõttu kogunevad kaenlaalustesse lümfisõlmedesse toksiinid, mis aja jooksul tekitavad mutatsioone lümfisõlmede rakkudes ning viivad rinnavähini.

Miks on see nii? Alumiinium. Enne kui ostate oma järjekordse deodorandi või higipulga uurige sildilt, kas ta sisaldab alumiiniumi. Suurem osa kaubanduses saadaolevaid deodorante sisaldavad alumiiniumiühendeid (aluminum zirconium, aluminum chlorohydrate). Alumiiniumiühendid on keha poolt väga hästi omastatavad, nad läbivad kergesti rakumembraane ning kogunevad organismis põhiliselt maksa, neerudesse, ajudesse, liigestesse ja luuüdisse. Alumiiniumi esinemine inimkehas on teinud murelikuks meditsiiniringkonnad, sest uuringud on näidanud seost alumiiniumi kogunemise ja rinnavähi ning Alzheimer’i tõve vahel.

Toksiinid. Inimese kehal on ainult mõned piikonnad, mille abil ta saab ennast mürkidest vabastada: põlveõndlad, kõrvad, kaenlaalused, kubemepiirkond. Mürgid eemaldatakse higistamise käigus. Antiperspirant, nagu nimigi ütleb (higistamisvastane) kaitseb higistamise eest, blokeerib kaenlaalused higinäärmed ja teeb võimatuks mürkide väljumise. Mürgid ei kao kuskile vaid keha hakkab neid koguma kaenlaalustesse lümfisõlmedesse. Seal tekkib suur toksiinide kontsentratsioon, mis viib rakkude muteerumise ja vähini. Suur osa rinnavähi kasvajatest tekkivad ülemisse välimisse rinnaosasse – see on piirkond, kus asuvad lümfisõlmed. Viimastel aastatel on täheldataud rinnavähi esinemise sageduse tõusu ka meestel ning see on otseses seoses sellega, et mehed tarvitavad antiperspirante rohkem kui enne.

Seega, vähe sellest, et deodorant blokeerib mürkide väljumist kehast, ta on ise inimesele mürgine. Loomulikult meelitab paljusid inimesi ilus pakend ja meeldiv lõhn kuid siiski tasub mõelda ning teha oma teadlik valik.

1 comments:

lina said...

Olen kuulda ütlusi, kui ma sain tagasi oma abikaasa, me abiellusime üle 9 aastat ja on saanud kaks last. asi ei lähe hästi ja meil on alati hea meel. kuni ühel päeval mu abikaasa hakkas käituma nii, nagu ma ei saanud aru, ma olin väga segaduses, kuidas ta mind kohtlema ja lapsed. hiljem, et kuu ta ei tulnud koju ja ta helistas mulle, et ta tahab lahutust, ma küsisin, mida ma olen valesti teinud, et väärivad seda tema enda käest, mis ta ütles, et ta tahab lahutust, et ta mind vihkama ja ei tahan näha mind uuesti oma elu, ma olin vihane ja ka pettunud ei tea mida teha, ma olin haige kauem kui 2 nädalat, sest lahutus. Ma armastan teda nii palju, et ta oli minu jaoks kõik ilma temata minu elu ei ole täielik. Ütlesin oma õde ja ta ütles mulle, et võtke õigekirja ratas, ma ei usu seda kõike loitse asja. ma tahan proovida, kui midagi välja tulema see. Võtsin Dr okojie tagastamise mu abikaasa mulle, mulle öeldi, et mu abikaasa on võtnud teise naise, et ta loitsu teda sellepärast ta mind vihkama ja ka tahavad meid lahutavad. siis nad ütlesid mulle, et nad on valatud loitsu talle, et teen ta tagasi minu ja lapsed, nad seisuse õigekirja ja 1 nädal pärast mu abikaasa helistas mulle ja ta ütles mulle, et ma peaks talle andeks, ta hakkas vabandama telefoni ja ütles, et ta elab ikka veel mulle, et ta ei tea, mis temaga juhtuda, et ta jättis mind. see oli lummuses, et ta Dr okojie seisuse talle, et teha talle comeback mulle täna, mina ja mu pere on nüüd jälle õnnelik täna. aitäh Dr okojie eest, mida olete teinud mulle oleksin midagi täna, kui ei oma suurt õigekirja. Ma tahan teile mu sõbrad, kes läbivad kõik selline armastus probleem saada tagasi oma abikaasa, abikaasa või endine poiss-sõber ja sõbranna kontaktide drokojiehealinghome@gmail.com. ja te näete, et teie probleem lahendatakse viivitamatult. Ta on spetsialiseerunud lahendamisel muid probleeme, sealhulgas järgmised:
(1) Kui sa tahad oma ex tagasi.
(2) kui teil on alati halvad unenäod.
(3) Tahad edendada oma kontoris.
(4) Kas sa tahad naisi / mehi kulgema pärast teid.
(5) Kui soovite last.
(6) Kui teil on vaja rahalist abi.
(7) Kui soovite ravi HIV AIDS
temaga nüüd kohe lahendus teie
probleeme Drokojiehealinghome@gmail.com
aitäh