BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 11, 2012

Neal Donald Walsch. Kui muutub kõik, muuda kõike

ivar Haller, raamatu konsultant ja mentor, tutvustab Walschi teost nii: Kümmekond aastat tagasi avastasin Neale Donald Walsch’i „Jutuajamised Jumalaga“. Loetu vaimustas mind. Otsustasin õppida meistri enda käest. Suhtlemine temaga äratab vastakaid tundeid, sest jumalik tarkus, mida Walsch vahendab, ei sega tal aeg-ajalt kurvis otse sõita ja haiget saada.
Valu on aisting ja kannatamine on valik, ütleb Walsch. Kas ilma valuta ei saaks? Saab küll, aga ilma valuta seisund ei tule ilma valuta.
See on põhjus, miks valule tänulik olla – ta on kasvamise ja arengu loomulik osa. Nii hingevalu kui füüsiline valu on muutuste vastu võitlemise tagajärg. Kuna liikumine ja muutus on Elu sünonüümid, siis olen ikka otsinud head nõu, kuidas muutustest valu asemel hoopis rõõmu tunda.
Siia raamatusse on Walsch koondanud erakordse lihtsuse, selguse ja süsteemsusega suure hulga hingetarkust, mille järgimine aitab Elu ehk muutusi suunata. Kas Sul võiks sellest raamatust kasu olla? Ma ei tea, sest üldiselt on see raamat nagu Elugi, täiesti mõttetu ... kuni Sina annad talle mõtte ja tähenduse! Mina annan sellele raamatule oma elus erakordse tähenduse – ta on minu Hingerahu Õpik. Tähtsaim raamat, mida seni lugenud olen.
allikas:alkeemia.ee

0 comments: